lördag 17 mars 2012

Fint häng

Idag har vi inte gjort så mycket. Mest hängt i trädgården, rensat, krattat och fixat. Spikat ihop staketet eftersom den vita faran hittat små kryphål att rymma ifrån. Eftersom en del grannar är lite rädda för den vita faran är det väl bäst om hon håller sig på tomten.

Lillan har börjat krypa så när hon är lös går det också vilt till.

Nu hänger vi i soffan och kollar på Smurfarna. Hoppas på att kunna hålla mig vaken lite längre ikväll för vi ska kolla på film. Mys mys mys. Och så drömmer jag om byxor med lite häng, som harems byxor fast de ska vara lite som finbyxor i material och färg. Har sett en bild på nätet, min nya stilförebild, som hade ett par skitsnygga sådana nämligen. Och så vill jag ha en pälskrage. Men frågan är om jag skulle fixa att bära riktig päls?

Nu ska jag återgå till mitt häng och vara lite mer social.

- Fru Svensson filosoferar

2 kommentarer:

  1. Vem är stilförebilden?? Jag kan knäppa ett par byxor nu!! Första sen innan nemo!

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Allt man kommer i känns som en seger! Skönt när man får en helt ny (gammal) garderob!

    SvaraRadera