tisdag 27 mars 2012

I have a dream

Varför är det så att när ekonomin är som sämst så vill man köpa saker som mest?
Kollade in mangos hemsida och hittade mängder av fina kläder. Jag vill gärna ha en vit blazer men jag förstår inte hur jag ska kunna hålla den vit. Denna kostade bara 349kr så då kan man tycka att det är okej att man inte kan använda den hur många år som helst. Så himla snyggt med vit t-shirt och vit kavaj. Det står på min önskelista.
 Och långklänning är något jag alltid drömmer om men sällan har på mig. Så himla snyggt men jag ser oftast ut som en köttbulle.
 När jag gått ner några kilo till ska jag köpa mig en jumpsuit, så himla coolt!! Älskar att klä mig monokromt från topp till tå så en jumpsuit känns som det idealiska plagget.
 Indianer har alltid inspirerat och fascinerat mig. Jag har till och med lagt ner ett par tusen på en skinndräkt som syddes upp åt mig som ser ut som en indiankostym, har bara haft den på maskerad men jag älskar den. En vacker jag kanske jag blir modemodig och vågar använda den också. Så den här t-shirten skulle kunna vara indian fast på ett lite diskretare sätt. 149 bananer. Hoppas att jag får sålt mina grejer på tradera, får jag det så blir det en tur till Mango.
Ut med det gamla och in med det nya!! Längtar lite efter att börja jobba så att jag kan klä på mig snygga kläder varje dag. Det bästa är att det inte ens är det bästa med mitt jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar