söndag 18 mars 2012

Jag är kär



Linnea undrade vem min nya stilförebild är och det är Taylor Tomasi Hill. Så vacker och helt underbar stil, ganska enkel men har alltid det där lilla extra samtidigt som det ser bekvämt ut. Och hennes vackra röda hår har gjort att jag var tvungen att ringa min frisör och kolla om jag skulle kunna gå lika fint hår. Det kan jag men det går inte att färga tillbaka ljust sen så då får jag bli mörkbrun istället. Frågan är om man orkar? Måste färga rötterna var 4e vecka för utväxt med rött hår är inte vackert och eventuellt måste jag färga brynen också. Känns lite för omständigt för min smak.
Och kan man bära päls med gott samvete? (jag hade givetvis köpt en vintage)

1 kommentar:

  1. Jaaaaa färga!!! Man lever bara en gång, hade varit skitsnyggt!

    SvaraRadera