lördag 10 mars 2012

Varannan

Varannan timme hela natten har jag blivit väckt av barnen. Först kom sonen in och kaskadspydde ner min sida av sängen. Det var bara att gå upp, städa, duscha av sonen och bädda ner familjen i gästsängen. Sen har lillstrumpan vaknat flera gånger under natten för blöjbyte och mat. Jag är en slagen riddare idag. Funderade på om jag skulle jogga men jag är nöjd bara jag orkar stå på benen. Joggade igår.

Om några timmar kommer mina föräldrar, vi ska åka och kolla på gardiner i Höör av alla ställen. Det ryktas om att en outlet ligger granne med tygaffären. Söndagsutflykt.

När man får vakna med en så här fin familj så gör det inget om man får vara sömnlös några nätter. Underbara ungar. Trött mamma.


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar