lördag 13 augusti 2011

Åhh kniiiip

Idag hoppas jag att det inte blir något barn. Får knipa ihop knäna ordentligt. Hela familjen ska nämligen in till Malmö för att möta upp mina föräldrar och min mormor. Tänkte käka middag tillsammans innan min pappa får sin födelsedags present. Min man gav honom nämligen biljetter till MFF-Milan så de ska gå och se matchen ikväll. Kul att få se Zlatan på hemmaplan! Och jag ska få hänga med min mamma och mormor!! Älskar båda dessa kvinnor högt och beundrar dem. De är starka kvinnor som samtidigt är väldigt ödmjuka och väldigt erfarna. De har påverkat mitt liv och hur jag ser på mina möjligheter i livet. De har format mig till den starka kvinna jag är idag.

Så idag hoppas vi att det inte blir nått barn. Lustigt att helt plötsligt inte vilja att barnet ska komma när det är det enda jag velat de senaste dagarna. Men man blir lite knäpp av att vara gravid. Speciellt när man går över tiden!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar