tisdag 16 augusti 2011

MVC

Imorgon har jag gått en vecka över tiden. Det vill säga 4,5 dag längre än förra gången. Men nu mår jag helt okej och känner mig tillfreds med det hela. Inom en vecka typ så kommer jag att få träffa den lilla krabaten som bor där inne. Känns lite overkligt men spännande. Fast vissa stunder kan jag få lite panik och undra vad vi gett oss in på. Vi har redan världens bästa son, varför skaffar vi ett barn till som kommer att stjäla vår uppmärksamhet från världens bästa pojke? Sen kommer jag på hur underbart det är att ha en storebror och då känns allt mycket bättre. Min bror är nämligen en av mina bästa vänner. Även om vi bråkade en del som barn så skulle jag inte velat växa upp utan honom.

Jag älskar dig broder Tuck!! Hoppas att stora C blir en minst lika bra bror till den lilla i magen som du varit för mig!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar