lördag 6 augusti 2011

Lyxliv

Vilken underbar dag jag har haft. Det är så här man ska leva livet!! Hela familjen började dagen med nybakade frallor till frukost. Efter det begav vi oss ner till havet. Vi var helt ensamma på stranden. Sonen njöt.


Under eftermiddagen kom mina föräldrar eftersom min man ska jobba natt. Mina föräldrar har hjälpt oss lite i trädgården och med altanen medan jag lagade våfflor till middag. Vi satt ute och åt, filosoferade om livet och hade det gött. Sen nattade min far sonen medan jag och mamma snackade skit. När sonen somnade åt vi mackor med stuvade kantareller. Lyx!! Nu ligger vi i soffan och ska avsluta kvällen med film, The kings speech.

Det är dagar som denna som sätter guldkant på livet.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar