lördag 13 augusti 2011

Tick tack

Tiden går långsamt och jag känner hur min mentala status blir allt sämre. Jag som person är dessutom sån som gärna vill isolera mig när jag mår dåligt. Men det är lite svårt när man har gäster, barn och en man med nackspärr. Jag försöker bita ihop även om jag helst skulle vilja lägga mig ner i fosterställning och gråta och tycka lite synd om mig själv. Fast jag vet att inget blir bättre av det. Tids nog kommer det en liten knodd.

För övrigt spenderar jag dagarna med att drömma om höstmode. Längtar efter att använda jeans igen!! Alla mina snygga rea-fynd, leggings och strumpbyxor, snygga smycken och kavajer. Hehe.. vad tror jag att jag kommer bli för supermorsa? Inte är det så att man orkar klä upp sig när man har en liten som ska ammas och kräker ner sig och en själv hela dagarna. Men lite ska jag försöka anstränga mig. Tänkte ha som mål att komma ur mina pyjamasbyxor och hoodie varje dag till kl 10.00. Känns som ett generöst mål som jag kan leva upp till. Och så vill jag ha en hatt. Har hakat upp mig på det där med hatt men det är så himla snyggt!!

Här är lite accessoarer från HM som jag spanat in..
 Snyggt armband för 79.50:-. Skulle kunna piffa upp vilken outfit som helst!
 Ytterligare ett armband för 79.50:-
 Halsband för 49.50:-
 Stela guldarmband är alltid en bra accessoar!! 49.50:-, vilket fynd!!
Och tillsist denna snygga hatt!! 149:-. Brettet ser ut att vara precis så brett som jag skulle vilja ha det. Måste verkligen till HM och spana in den. Håller tummar och tår för att den ska vara lika snygg i verkliga livet som på hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar