fredag 5 augusti 2011

Tick tack

Det här med tiden. Hur kommer det sig att en timme kan vara så olika lång? Eller jag vet juh att den alltid är lika lång men ibland känns den som en evighet och ibland bara flyger den förbi. Just nu känns det som om tiden står stilla. Jag vill bara att dagarna ska gå så att lillan kan komma. Känns som om livet är lite i ett vakum fram tills dess för jag vill inte planera för mycket eftersom jag inte vet hur jag kommer må eller när det kommer ske. Jag är lite rädd för att vara på offentlig plats om vattnet ska gå. Förra gången gick vattnet när vi var på långpromenad i skogen och det var lite märkligt. tänk er då om man står vid godisavdelningen på ica. Not nice! Jag kan juh förstöra någons fredagsmys i så fall och det vill man juh inte.

Idag har jag i alla fall beställt en övningskite så att jag ska lära mig grunderna innan jag börjar med kitesurfing. Är sjukt glad att jag äntligen fått tummen loss och är på väg mot att uppfylla en av mina drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar