onsdag 24 augusti 2011

Drömmar

13 dagar över tiden idag. Sammandragningar och förvärkar hela dagen men inget händer. Känner mig frustrerad, trött och osocial för att inte tala om uttråkad och understimulerad!! Har nog kollat in alla webshopar jag kan hitta och bara drömmer om hösten och alla snygga kläder jag ska ha. Men om sanningen ska fram så lär väl inte kroppen hinna bli tillräckligt snygg för de plaggen som jag drömmer om, men mitt liv är inte så glamouröst så att det passar med långklänning med slits upp till låret heller. Så den här godingen från Zara får nog bli någon annans. Jag får väl inse att mitt liv inte kommer vara fullt så chict som jag sitter här och dagdrömmer om att det ska bli. Kanske borde vakna till liv och återgå till verkligheten?!?
Borde väl inse att min höst kommer att bestå av amning, matning, dagishämtning och lämning, långpromenader och mörka ringar under ögonen. Fast just nu längtar jag även efter det svenssonlivet. Ska bli spännande när vi blir fyra. Och jag skulle inte byta ut min familj mot någon snygg klänning eller några pumps i världen!! Hellre hänger jag här i skogen med nerkräkta kläder iförd gummistövlar bara jag får spendera dagarna med de jag älskar mest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar