tisdag 16 augusti 2011

På rymmen

Idag rymde jag hemifrån. Åkte till ett köpcentrum och njöt av lite egentid. Fick dessutom köpt en del av det jag kollat på HM och födelsedagspresenter till sonen som fyller 2 år om några dagar. Stora killen lixom, snart är han storebror! Han ska få en hatt från HM eftersom han är en liten minifashionista som älskar huvudbonader. Ett par skor som ser lite ut som converse och världens gulligaste tröja från Polarn o pyret.

Kvar på önskelistan är den här fina hoodien men den har vi önskat oss av mormor och morfar. lägg märke till att "vi" har önskat oss. Tror att han gärna skulle vilja ha en docka också, eller han borde iaf ha en för att bli genuskorrekt. Sonen är tokig i tåg, traktorer, bilar, flygplan (han går runt och skriker "Fy fan"( = flygplan på hans språk) så fort han ser eller hör ett flygplan)
Han är verkligen bortskämd vår stora pojke för han har nyligen fått en ny säng också. Plus att vi funderar på att ta med honom till Zoo i Köpenhamn för att fira honom. fast vi är lite skeptiska till zoo. Iaf det i Köpenhamn. Djuren bor på små ytor och man kunde se att flera av djuren inte mår bra. Vi kanske kan göra en annan utflykt? Några tips?

Hur som helst så var det underbart att få några timmar för sig själv. Njuta av sitt eget sällskap, det lär väl dröja ett tag innan det händer igen. Och nu längtar jag efter att få använda mina nya smycken och de två linnena jag hittade på rean. Fynd gör mig lycklig i själen. Materialist? Javisst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar