onsdag 21 december 2011

En månad

Så här såg jag ut för en månad sen. Sen dess har jag tränat ca 2 gånger i veckan i 40 minuter. Börjar med att cykla intervall i 15 minuter och sen kör jag lite styrketräning med fokus på överkropp och armar och avslutar med magträning i form av plankan på en pilatesboll, snea sitt-ups och att göra början på en bakåt kullerbytta och istället skjuta upp benen i luften så långt upp man kan. De som är riktigt grymma på den sista övningen kan göra den med sån kraft att de lyfter med hela kroppen från golvet. Det kan inte jag.
Så här ser jag ut nu.
Man ser inte å stor skillnad med mina lovehandels har blivit mindre, magen plattare och låren börjar forma till sig. Jag märker redan stor skillnad på mina kläder, gått ner 1-2 storlekar i midjan på byxor. Min hållning är bättre och vågen visade minus 1,5 kg. Måste säga att jag är riktigt nöjd med denna månaden, hade dessutom uppehåll i en vecka när hela huset hade magsjuka. Kommer att sakna träningen nu när vi ska ha lite familjesemester men får ta raska promenader och göra lite sitt-ups så blir det säkert bra. Vi får väl se hur jag ser ut om en månad..

2 kommentarer:

  1. Wow, vad duktigt! Jag ser sklllnad, mest på midjan och magen. Bra jobbat!!

    SvaraRadera
  2. wow, vad duktig du är! hejaheja!

    SvaraRadera