lördag 17 december 2011

Utgång

Vi ska till min mans hemstad den 25e och svärmor kommer att passa barnen så tanken är att vi ska ut och dricka lite drinkar. Insåg att jag inte varit berusad sen 2008. Och jag har inget att ta på mig!! Han kommer dessutom från en liten stad så antingen får vi gå på ett ställe där alla 18 åringar hänger eller på ett ställe där de flesta är 35+, Jag vill helst gå bland gamlingarna men då kan inte min mans kusin följa med för hon är inte gammal nog. Plus att mina mans barndomsvänner gillar att ragga på 18 åringarna så de ska nog dit. Alltså, jag jobbar med 18 åringar. Känns inte rätt att festa med dem. Nu är jag ännu mer förvirrad. Och vad ska jag ha på mig?
På den gamla goda tiden gick jag alltid ut för att dansa så jag har alltid haft joggingdojjer, jeans och linne. Känns inte riktigt som att det håller måttet. Får prova mig igenom min garderob imorgon. Annars stannar jag hemma med barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar