onsdag 7 december 2011

Vinden har vänt

Lillan börjar må bättre så nu vågar jag sakta men säkert planera morgondagens tur till Göteborg. Känns som att barnen är i goda händer när de ska passas av en kirurg och en sjukgymnast. Jag och mannen ska få lite egentid, det behöver vi. Andra saker som går min väg är att jag löst alla julklappar, mina byxor börjar bli för stora (kanske inte så skoj med baggybyxor men det känns som att det är på rätt väg), det är jul och jag håller tummarna för att de inte ska ha hunnit boka upp min tatueringstid som jag tvingades avboka i fredags. Nu ser livet annorlunda ut igen och jag hoppas att min tid finns kvar. Det enda tråkiga är att det ska regna på fredag när vi hade planerat att åka till Tivoli i köpenhamn men det hinner vi säkert med nästa vecka eller veckan innan julafton. Ser verkligen fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar