torsdag 29 december 2011

Nära & kära

Det är väldigt mysigt att vara iväg hela familjen men nu saknar jag min egen säng och lyxen av att sova utan barn bredvid sig. Jag och sonen har delat på olika 90 sängar runt om i Sverige i en vecka. Jag säger som Lena PH, det gör ont. En natt till sen ska vi äntligen åka hem. Eller äntligen är lite fel att säga för vi har underbara dagar som gjort mycket gott för själen och relationen. Jag är nykär i min man och älskar mina barn mer för varje dag. Så jag har gärna lite ont i ryggen och sover dåligt, bara jag får vara med dem.

Om några timmar är det äntligen dags att tatuera mig. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Ena sekunden vill jag bara fega ur och ringa och säga att jag fått kräksjukan och andra sekunden är jag peppad som aldrig förr. Så vi får väl se vad som händer idag. Bara hon får börja göra den så det inte finns någon återvändo så kan jag nog tagga ner lite :)

Nu har lillan ätit klart så jag ska försöka somna om. Håll tummarna för mig!!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar