lördag 3 december 2011

Så mycket bättre

Är fortfarande lite låg från igår. Livet gick lite fort fram med flera tråkiga nyheter igår vilket gjorde att jag fick avboka min tatueringstid. Som den ytliga person jag är så tappade jag lusten till allt, har sett fram emot att få göra mig fin så länge. Idag när livet börjar hamna på rätt köl igen inser jag att avbokningen var lite förhastad och att livet nog löser sig i alla fall. Så nu funderar jag på om jag ska samla mod till mig och ringa och se om min tid finns kvar. Måste bara dubbelkolla så att det verkligen går och att allt som måste lösas går att lösa. Känner mig som ett fån.

Nu ska jag duka upp med chips, kladdkaka, läsk och glass. Ikväll är det jag som är svullo. Myskväll med mannen framför Så mycket bättre. Och ikväll är det Laleh!! Tänder lite ljus och gör det mysigt. Lite romantik kanske får mig på bättre humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar