måndag 12 december 2011

Jag hjärtar skor

Det bästa med jul och nyår är alla fina skor. Jag som älskar glitter, paljetter, bling och annat tingeltangel blir tokig och nästan lite yr av allt det fina. Går runt som en nykär 14 åring och bara ler. Fast detta året har jag även suktat lite efter ett par cognacsfärgade stövlar. Som dessa för runt 2000 bananer från kavat.
Eller dessa skönheter som jag visat upp en gång innan för 1600kr från scoretts hemsida. Synd att de inte finns i butik så att man kan gå och testa dem någonstans.
Och varje år tänker jag att detta är året då jag ska börja med högklackat, men jag orkar max ha dem på mig på väg till festen och sen tar jag av mig dem. Varför ska det vara så oskönt med högklackat när det är så snyggt?
De här kommer från Nelly och kostar ca 600kr tror jag. Sjukt coola och jag gillar att de är blå, hade brutit av allt svart jag har i min garderob.
Eller dessa lila från Topshop som jag inte minns priset på. Snygga är de iaf!
Men sen hittade jag mina ultimata partyskor. Jag tror jag är kär. Men hur ska jag förklara för min man att jag behöver ett par nya skor??
Jag menar, de är juh guldglittriga bourges!! Påminner om ett par snygga Miu Miu skor som jag spanade in i somras men aldrig hade råd med. 60GBP. Jag vill ha!!!!
Eller de här skönheterna. Dör lite. 62GBP kostar de, även dessa från Topshop. Snälla skor, vill ni flytta in i min skogarderob?? Jag lovar att ta väl hand om er!! De är så fina men jag har köpstop. Nu är jag mest som en 14 åring med brustet hjärta som helt tappat hoppet om livet och framtiden. Hoppas bara jag slipper höra av någon vettig vuxen att det kommer fler par skor längre fram i livet. Åhh!! Nu måste jag nog tröstäta lite. Det är synd om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar