torsdag 15 december 2011

Träningen

Framsteg var gång jag är på gymmet. Nu har jag ökat cyklingen med 5 minuter och höjt vikter på de flesta maskiner för andra gången. Jag har redan märkt resultat, främst i midjan där jag gått ner en storlek. Hejja mig!! Det är inte direkt så att jag avstår från några lussekatter eller pepparkakor heller.

Men jag är fortfarande lite osäker på hur jag ska göra med vägningen. Är väldigt nyfiken på om vikten förändrats men är det värt det om den inte har förändrats lika mycket som jag tycker att den borde ha ändrats? Å andra sidan, borde den ha ändrats alls? Jag menar, min kropp har så mycket mer muskler nu än för bara några veckor sen. Framför allt så sträcker jag på mig mer och börjar känna mig stark i kroppen vilket höjer självkänslan väldigt mycket. Jag är så stolt över mig själv!!

1 kommentar:

  1. Va duktig du är!! Skit i att väga dig om du tror det kan få dig att tappa sugen. Att du känner skillnad på kläderna är ju ändå bättre!

    SvaraRadera