tisdag 24 januari 2012

5 månader

Idag blir vår lilla snäcka 5 månader. Det firade vi med ett besök på BVC. Tjejen väger nu 8555g och är 69cm lång. Duktig på att ta sprutorna var hon också!!

11km promenad blev det idag men jag fick skoskav. Mina skor har gått sönder i hälen så det får bli en tur till löplabbet och investera i ett par nya. Den bästa investeringen man kan göra enligt mig. Min rygg mår så mycket bättre med mina utprovade skor.

Nu ska vi mysa ner oss framför en film och bara ta det lugnt. Det har varit mycket flängande de senaste dagarna och mycket tid har gått åt till att fundera över företagets framtid. Spännande och läskigt på samma gång, ska vi satsa stort?

"even a fool knows you can't reach the stars, but that won't stop a wise man from trying"

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Herregud, fem månader redan.. Leon blir sex månader på torsdag... Galet!!

    SvaraRadera