onsdag 4 januari 2012

Snögubbe

Glädjetjut x2 idag!! Jag har gjort av med ett halsband på väg hem från Stockholm. La det i en ficka som visade sig vara sönder. Gick igenom hela vägen he och tänkte på alla stopp som vi gjort för att kunna ringa och fråga om någon hittat det. Så gick jag ut till bilen och där långt inne mellan stolen och växelspaken såg jag något glittra till. Mitt halsband!! Lyckan var total!!
Efter det, när jag var nyduschad efter träning och långpromenad så tänkte jag prova mina gamla jeans, som jag hade innan jag blev gravid med sonen, för att se hur mycket mer jag måste träna. Döm om min förvåning när jag kom i nästan alla mina gamla byxor. De satt inte så snyggt men de satt på och jag kunde knäppa dem!! Lycka igen!! Även om jag såg ut som en snögubbe i dem, som att min kroppsfigur bestod av tre runt bollar på varandra så kom jag i dem. Det innebär att jag om någon månad kan börja använda mina gamla kläder igen. Katching! Jag får en helt ny garderob, eller gammal, men den blir som ny för det var så länge sen jag kunde använda de kläderna. Jippi!! Som jag längtar!

1 kommentar: