tisdag 24 januari 2012

Plus två

Jag glömde helt bort att väga mig den 21/1 som är min vägningsdag. Gjorde det imorse istället och trodde jag skulle börja tjuta. Plus 2kg från när jag började så nu väger jag 79kg. Det suger. Hur kunde jag gå ner till 73kg och sen upp till 79kg? Jag tränar två gånger i veckan och promenerar varje dag.

Min mage har visserligen svällt upp som en ballong och jag har magknip konstant sen någon vecka. Funderar på att utesluta laktos och se om det hjälper annars får jag snart uppsöka läkare för så här kan jag inte ha det. Min mage har strulat sen min första graviditet till och från. Så här kan jag inte leva resten av mitt liv. Vi testar laktosen först för min mage blev väldigt bra när jag slutade med mjölkprodukter när jag testade livet som vegan.

Nu sitter jag på gymmet och cyklar, sen ska jag promenera hem med två barn ca 6km. Och så har jag läst om bästa sättet att bli av med gravidmagen så det ska jag testa.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar