söndag 1 januari 2012

Löften

Jag brukar inte ge några nyårslöften direkt. Ibland rannsakar jag mig själv i hopp om att bli en bättre människa. I många år hade jag som löfte att bli bättre på att säga allt det där snälla jag tänker om folk. För det är folk över lag dåliga på att göra men jag har övat en del och tycker att jag börjar bli ganska bra på det. Fast man kan alltid bli bättre!

I år ska jag försöka bibehålla mitt välmående och fokusera på det som är viktigt för mig. Jag mår väldigt bra av att ha börjat träna så det vill jag fortsätta med. Utveckla företaget, ta det till nästa nivå, njuta av min familj och spendera mycket tid ute i naturen. Ja, mycket mer än så kommer jag knappt hinna med. Och så måste jag spara pengar så att jag kan åka upp till Stockholm och göra klart min tatuering. Har ni några löften?

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar