måndag 9 januari 2012

Jag har inget att ta på mig!!

Hur ofta har du stått och tittat i din garderob och tänkt att du inte har något att ta på dig?
Jag gör det jämt!! Så läste jag en kompis blogg om att hon ska testa något nytt ur sin garderob och se om hon inte behöver ha samma outfit en enda gång innan påsk, det är ca 100dagar. Jag blev lite peppad så idag letade jag fram några av min garderobs svarta får och gjorde till en fin outfit. Frågan är bara om jag orkar testa nytt varje dag?
Jag fastnar ofta för en tröja eller ett halsband och sen vill jag ha det varje dag i ett par veckor tills jag hittar nästa grej att haka upp mig på. Jag ska i alla fall bli bättre på att använda hela min garderob. Kanske till och med ska leka modeblogg och lägga upp dagens outfit. Får nog finurla lite till på det.

Imponerad blev jag av min vän i alla fall.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar