måndag 16 januari 2012

I wish

Just nu önskar jag mig följande:
  • De blå skorna från Scorett.
  • Ett par jeans som sitter snyggt.
  • Tatueringstid.
  • 1000:- att shoppa på åhlens halva reapriset rean (den bästa rean varje år).
  • En tid hos frissan.
  • Ett par snygga pumps.
  • En snygg rock.
  • En fin klänning som jag kan ha på dejten med min man.
  • Att få sova en hel natt.
  • Ensamtid med min man (och det får vi snart!!!)
  • en kurs i Illustrator
  • Ett nytt kök! men främst att vår rättsliga process ska vara över.
  • En resa.
  • Träffa min bror.
  • Att vårt företag blir framgångsrikt
Sen önskar man sig alltid friska barn, fred i världen och sånt. Det här är lixom min ego-lista. Behöver bara få se det framför mig så att jag kan prioritera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar