tisdag 31 januari 2012

Åter

Igår spenderade vi eftermiddagen i tingsrätten utan att komma någon vart i målet. Troligen blir det rättegång i höst. Ska bli skönt att lägga det bakom oss sen. I snart fyra år har detta tärt på oss. Äntligen börjar vi få ett hem som inte bara väntar och är en evig byggarbetsplats.

Träningen gick segt idag, fick ont i ett knä så jag fick avbryta cykel uppvärmningen. Är lite i en svacka rent allmänt och har svårt att motivera och inspirera mig själv. Det gäller allt. Matlagning, kläder, relationer, företaget.. Allt står på paus. Bättre lycka nästa vecka!

Oj, nu hör jag sonen på övervåningen. Han leker med kranen på toaletten och min eltandborste verkar vara med i leken. Jag vågar knappt gå upp och se hur han lyckats vända upp och ner på hela badrummet. Men det är väl bästa att göra det nu, innan det går ännu mer åt helvete.


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar