söndag 15 april 2012

Aj aj

Vet inte hur jag ska kunna träna med mitt skoskav. Så jävla typiskt, här ska man försöka vara duktig och istället blir man handikappad.

Som ni vet så har jag noll koll på det där med kalorier och vet inte vad som är nyttigt och inte. För att underlätta har jag laddat ner Shape up appen till min telefon så att jag kan ha lite koll. Vågen stod på 74-75kg och mitt mål är 68kg tror jag. Vet inte alls hur kroppen ser ut eller känns då men jag tror att det kan bli rätt lagom. 65kg vägde jag för många år sen och fullt så liten har jag inget behov av att bli, jag gillar mina kurvor. Mitt huvudsakliga mål är att kunna använda mina kläder igen. Och att mitt BMI ska sluta vara överviktigt, det har jag verkligen hakat upp mig på. Jag vill kunna leka med barnen, gå i trappor och dansa utan bli för trött eller börja flåsa som ett pervo. Jag är på god väg att nå mitt mål!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar