torsdag 26 april 2012

Inte nu!!!

Typiskt. Mina skavsår är äntligen läkta och jag både tränade på gym och sprang igår. Idag cyklade jag 8km för att hämta sonen på dagis och nu på eftermiddagen BOOOM!!! Ont i halsen, trött, ont i kroppen och allmänt risig. Fan fan fan.

Jag blev lite lustigt anmäld till vårruset som är om en vecka. 5km. Är så jävla stolt för att jag inte totalvägrade i vanlig maner, eftersom jag hatar att springa och hatar att träna bland/med folk, avskyr stora folk massor över lag så var detta stort för mig. Ett steg i hur jag ska bli fucking fabulous! Och nu gör min kropp uppror!! Men jag ska ta mig runt de där 5km även om jag så ska köras runt på bår. Fan. Varför kan inte min kropp samarbeta med mig när jag för en gångs skull utmanar mig själv mentalt?

1 kommentar:

  1. Du kommer fixa det!! Bara ta det lugnt och kurera dig. Jag tycker du är jättemodig som är med!!!

    SvaraRadera