lördag 21 april 2012

In fashion, One day you are in and One day you're out

På tal om trötter så har jag en man som är superallergisk mot pollen. Medicinerna han tar är så starka att han får ett narkolepsi liknande tillstånd och somnar i tid och otid. Ikväll däckade han 18.30. Han vaknar inte ens av sonen som hoppar på honom och gråter krokodiltårar för att jag är så elak och tvingar honom att gå och lägga sig. Nog om den tråkmånsen (menar min man).

En underbar dag har vi haft!! Cyklade längs havet och ner till ett strövområde där vi fikade.


Den vita faran var helt slut när hon kom hem. Hon är juh van vid mitt joggingtempo vilket knappt är ett tempo utan mest lunk.


Lillan hittade en kotte som hon provsmakade.


En negativ sak med att bo på landet är att man fullkomligt tappar greppet om hur man kan/ska se ut. Man klär sig praktiskt utan en tanke på att någon kommer att se en. Så dagens outfit blev denna: störtkruka och glajjer. Jag är en riktig fashionista!


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar