måndag 2 april 2012

Önskelista

Följande saker står på min önskelista:

Underbart färgglada skor som man blir glad av. Fast dessa vill jag nog stryka från min lista på en gång. Så lång vill jag inte vara. Men de är snygga, så om jag bara kan äga dem och titta på dem så vill jag ha dem.
Snyggaste Ray Ban bågarna, modell 4165, kostar typ 900 bananer men är tyvärr med platsglas. Men jag vill ändå ha dem!!
Och sist men inte minst, kavajen med stort K. Finns att köpa på Nelly, designad av Day Birger et Mikkelsen för typ 3700kr. Så himla snygg både till vardags och fest. Vill ha vill ha vill ha, men prislappen är lite för saftig för min smak.
Sen önskar jag mig min tatuering, härligt häng med nära och kära och en kitesurfinglektion. Det härliga hänget är det viktigaste!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar