tisdag 24 april 2012

Önskelista del 2

Jag önskar mig en snygg klocka, har i flera år spanat in Michael Kors klockor och hade jag gärna haft en sådan. Antingen i helguld eller som här i både silver och guld. Lite herr inspirerad ska den vara.
Carolina Gynnings fantastiskt fina armband. Känner mig helt förtrollad av det! Finns både i silver och guld men guld är det enda rätta för mig.
Och så här vill jag matcha det med en snygg klocka (fast jag hoppar över rolex ett par år till, känns ganska långt ifrån vår ekonomi just nu).
En löparklänning, denna är från adidas och jag tänkte smita in i deras affär i storstan när jag ska dit i maj och spana in utbudet. Annars har jag hört att Stadium på Svågertorp o Malmö kanske kan tänkas ha löparklänningar men man får leta under tennissortimentet.
Och ett par färgglada fötter vill jag ha!! Längtar efter att kunna jogga (ja, det är helt stört men sant, jag längtar efter att få springa).
Annars vill jag nog mest hänga med familjen och mysa. Tror inte ens jag ska ha kalas, har inget partyhumör. Min hjärna går på högvarv och tänker på viktigare saker än tårta, hur nu något kan vara viktigare än tårta.

Nä, nu väntar mina mysbyxor, en hoodie och lite serier på mig. Kan rapportera om att sonen höll sig vaken hela dagen, bortsett från tre minuter och han somnade sedan vid 19.30. Han var go och glad hela dagen! Stora killen. Desto jobbigare för mig som måste komma på aktiviteter varje eftermiddag och inte bara kan ta en slappe dag, men vad gör man inte för sina ungar?

1 kommentar:

  1. Fina skor! Mina hade gärna fått va så fina men eftersom jag provade ut dem på löplabbet Fick jag inte så mycket att välja på.

    SvaraRadera