torsdag 26 september 2013

Alex, min nya gamla man?!

Förlåt för att jag inte uppdaterar så bra. De senaste veckorna har mitt liv kastats upp i luften som en pannkaka och jag har bara väntat på att landa. Se vilken sida man hamnar på. Om man blir bränd på båda sidorna?!! Jag hatar bloggar som skriver i gåtor som jag gör nu men jag känner mig inte så sugen på att vräka ur om mitt privatliv på internet och än mindre skriva om de som står mig nära.
Idag firar vi att min man inte längre är tjugo någonting. Han fyller 30 år och genomgår en livskris. Genom en bild på instagram börjar jag tro att han försöker förvandla sig själv till Alex Schoulman!!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fira honom vet jag iaf säkert att jag ska. Ikväll ska vi ut och äta middag på ett Tapas ställe som han önskat. Ska nog ta på mig klänning och kanske glittriga skor!!
- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar