onsdag 11 september 2013

Vardag

Det närmsta året ska jag någon dag i månaden spendera på universitetet. I början fick jag lite panik övar vad jag gett mig in på men nu känns det väldigt roligt. Spännande med ny kunskap och nya tankar. Roligt med en paus från mitt vanliga jobb. Och det bästa är att få gå ut med min kollega och äta lunch! Igår blev det vegetariskt på Govindas.


Snygg kan man vara i skolan också!


Annars sitter min förkyldning kvar så ingen träning sen i lördags. Men sonen har varit en sväng på sin fotbollsträning. Även om han mer såg ut att vara på clownträning så gläds jag åt att han vill träna. Eftersom jag själv hatar att träna i grupp är jag glad över att han vill vara en del av ett lag. Tror att det kan vara bra. Och all träning är juh bra!!


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar