tisdag 3 september 2013

Lunch

På grund av sjuka barn har det inte blivit någon träning och sen har vi haft kalas med allt gott det innebär. Så nu sitter jag på kontoret och äter köttfärsbiffar med avokado och keso. Tänk att jag frivilligt äter keso, jag som alltid avskytt det innan.


Igår lyxade vi till det med äpplepaj med kolasås och pecannötter. Den tänkte jag ta en bit av till fikat i eftermiddag eftersom jag ska hem och VABa för en febrig liten kille. Man får inte bli manisk i att leva sunt för det ska va gött att leva!!

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Nej, herregud, en måste ju inte gå all in på sundheten! För mig handlar det mest om att komma in i lite bättre mönster, men jag vill fortfarande äta pizza och chips lite då och då.

    Recepten jag syftade på är hämtade från min systers blogg http://mittgronakok.blogspot.se/ Jag har testat blomkålscouscous och fyllda paprikor. Sen gjorde jag ett recept på lax som jag hittade på en annan blogg, men kan omöjligen hitta det igen!

    SvaraRadera