onsdag 11 september 2013

Laddar

Igår köpte mannen 4kg proteinpulver så nu jäklar kan vi bli stora och starka! Vaniljsmak som vanligt. Tycker vanilj passar till mest saker, som smoothies och så, utan att det blir en kemisk eftersmak. Whey 80 är det proteinpulver jag läst mig till på olika träningsforum ska vara mest prisvärt. Man får mycket för pengarna helt enkelt och det smakar ändå helt ok.


Sen jag ökade mitt proteinintag så känner jag att min kropp mår bättre, fram för allt min mage! Så vi kör på detta ett tag till. På tal om min mage så har jag köpt nya jeans och dessa ska man köpa en storlek mindre för de töjer sig. Men de är inte så sköna under tiden. Hoppas att jag överlever en dag på jobbet med dem. Så här såg magen ut sist jag använt dem:


Ingen vacker syn. Det är konstigt så mycket saker vi utsätter oss själva för bara för att vara fina.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar