fredag 16 maj 2014

Att fatta beslut

Just nu måste jag fatta ett livsviktigt beslut: Vilket kakel ska vi ha i köket?
Min dröm är att ha ett marockanskt kakel men samtidigt så tänker jag att det kan bli svårare att sälja huset med ett så speciellt kakel eftersom det inte bara är vanligt basic vitt. inte för att vi har planer på att sälja huset heller men det kan vara bra att ha i beräkningen.
 Jag gillar det här lugna och stillsamma kaklet. Känns fint i ett ljust kök på landet.
 Min man blev väldigt förtjust i det här under med 3D effekt. Väldigt modernt och grafiskt precis som mycket annat i vårt hem. Tycker att det här med kakel är svårt. Det ska vara neutralt så att man står ut med det i 20 år men man vill ändå inte vara tråkig. Jag gillar juh personliga hem så jag skulle aldrig bara göra allt vitt.
Någon som har några smarta idéer eller tips? Eller vet något bra ställe för inspiration? För jag har beslutsångest deluxe!!

2 kommentarer:

  1. Kör på det mexikanska om det är det ni vill ha! Tror inte att det skulle göra en försäljning så sjukt mycket svårare.

    SvaraRadera
  2. Det är nog ett större problem att få mig och Mikael att enas :)

    SvaraRadera