lördag 24 maj 2014

Lyxar

Ikväll lyxar jag med svenska gubbar och mörk choklad!! Jag måste få lyxa lite ibland för annars tappar jag motivationen.


Funderar lite på hur ofta jag ska mäta mig och tänker att det nog är bra om det går en månad mellan gångerna så att det händer något. Känner redan skillnad på mina byxor vilket är en stor motivation eftersom det ger resultat även om jag inte tränat så hårt eller varit nazist med kosten. På måndag kommer jag vara tillbaka på normalviktig om allt går enligt planen.

Nästa vecka blir svår att få ihop bra mat för jag ska vara på resande fot måndag till tisdag och sen är jag ledig resten av veckan och ska åka med barnen till Österlen för att fira min mormors 93 års dag. Nu sätts mina kloka val på prov!!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar