tisdag 13 maj 2014

Dag 2

Lyckades hålla mig ifrån kakor och godis hela dagen igår!! Trots att en påse dumle låg precis utanför mitt rum på jobbet så kunde jag hålla mig. Stirrade länge på påsen medan vi fikade och såg hur kollegerna njöt av kolorna men jag lyckades hålla fingrarna i styr.


Började gårdagen med 2 repitioner á 10 övningar i 30 sekunder. Skulle varit 5min övning i att stå på händer men blev bara 3,5 min för jag slog i foten i matbordet (baksidan med att träna hemma är att det är trångt) så jag trodde först att den var bruten.

Idag är min födelsedag så jag undrar om jag kan ta mig igenom den utan att unna mig något!! Måste dessutom plugga ikväll för sista uppgiften på utbildningen ska skickas in på fredag. Håll tummarna för att jag hinner producera 6 sidor tills dess.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar: