tisdag 21 februari 2012

Aj aj

Jag har en visdomstand som jag väntar på att få ut opererad. Två remisser har skickats till tandkirurgen men jag har fortfarande inte fått någon tid. Första remissen skickades 2009.

Nu har tanden börjat röra på sig och jag har fått världens infektion. Ser ut som en ekorre som samlar nötter i kinden. Jag kan knappt äta eller sova heller. Nu har jag vaknat för fjärde gången i natt. Svårt att somna om har jag också. Och fy bubblan vad det gör ont.

Jag har dessutom världens tandläkarskräck. När jag var barn var jag med min bror hos tandläkaren, han tyckte det kittlades så han skrattade till. Tandläkaren satte borren rakt i hans tunga!! Något av det värsta jag sett. Min bror är juh lite av min idol så att se honom i sån smärta har verkligen satt sig i mitt huvud. Usch. Men jag får väl ta tjuren i hornen och ringa min tandläkare för så här ont är inte bra att ha.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar