lördag 25 februari 2012

Marni for HM

Den 8 mars släpper HM sitt senaste designsamarbete med Marni. En kollektion helt i min smak. Mycket färger och mönster men i ganska propra silhuetter och enkla snitt. Synd bara att det är så svårt att få tag på kläderna och jag vill inte betala överpris på tradera fem timmar senare. Får väl se om jag och dottern orkar trängas utanför någon av butikerna. Fint är det i alla fall.








Den sista klänningen väcker riktiga ha begär hos mig!! och jag älskar den här lilla paljettkragen, den skulle göra alla tråkiga t-shirtar lite roligare. Önskar att jag var så modig att jag tog på mig knästrumpor i låga skor. Jag grejer det helt enkelt inte, känns för mycket skolflicke fetisch när jag försöker. Har ni spanat in kollektionen? Vad föll er i smaken?

1 kommentar:

  1. Sista klänningen tyckte jag oxå var fin! Men kragen trodde jag var en bikiniöverdel först, vilken koll jag har. :)

    SvaraRadera