söndag 5 februari 2012

Onepiece

Jag har hittat världens bästa haklapp till dottern, det sitter ärmar på den så hon är alltid ren och fin under. Idag hade jag behövt en heltäckande skyddsdräkt. Dottern har propellerspottat ut all gröt åt alla håll och kanter idag. Jag är prickig. Kan de inte tillverka en latex Onepiece till oss föräldrar? Inte som ett perverst plagg utan som en skyddsdräkt. Fast de kan juh sälja den till pervon också för att utöka målgruppen.


Dagens outfit består annars av skinn kjol (fake), strumpisar och indian skjortan, en favorit. Skjortan köptes av min mamma när vi bodde i USA som barn. Redan då tyckte jag att det var världens finaste skjorta. 25 år senare blev den äntligen min!! Jag har alltid varit fascinerad av indianer, som barn hade jag ett tipitält och band fast min farmor och låtsades att jag red barbacka på en kofärgad häst.


Jag önskar nog fortfarande att jag hade kunnat vara indian.


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar