söndag 19 februari 2012

Vill ha!

Halsbanden kommer från cocoo. Skulle gärna köpt detta men jag har redan ett exakt likadant fast i svart och ett i vitt. Får man ändå lägga 300kr på en n färg?
Gillar detta halsbandet som ser ut som sten infattad i guld men min erfarenhet säger mig att det är finare på bild än i verkligheten.
De här skorna från Scorett är to die for!!!! Hade piggat upp alla mina svarta outfits på ett kick. Ska nog prova dem på onsdag när jag ska in till stan.
De här rackarna, också från Scorett är perfekta ballerinor i min värld. Lite för mycket Gucci wanna-be men ändå helt fantastiska. men hur många par svarta ballerinor behöver man?
Sist men inte  minst denna hela ljuvliga väska, även den från Scorett. Så underbar med det gröna och guld dragkedjorna. Klassisk och elegant fast med en klick färg och lite edge. Den vill gärna bo på min arm.
Note to self: Jag måste bli rik.

1 kommentar: