söndag 8 juli 2012

Att satsa

Idag blev det några kilometers löpning och cirkelträning. Funderar starkt på att anmäla mig till kitesurfing helgen. Måste juh vara i form då så jag slipper skämmas.

Måste säga att det är fantastiskt att leva i en relation där man får möjlighet att satsa på sig själv. Det gör att vi blir starkare tillsammans. Vi är bra på att göra saker tillsammans med hela familjen också. Njuta av varandra, njuta av att vara ensamma. Lycka.

Nu ska jag göra barnen redo och gå ut för nu tittar solen fram. Ta fram pool och rutschkanan tror jag. Ikväll ska vi åka hem igen. Skönt för jag saknar min man och hunden som är hemma men samtidigt lite sorgligt för vi har det gött här. Men först lite häng i trädgården och mera loppis!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar