måndag 23 juli 2012

Snabba fötter

Sex kissepauser, två bajspauser och tre klipauser senare har jag klått mitt eget rekord med 2,4km!! Fast det var inte jag som stod för pauserna utan hunden. Över 8km blev det idag. Började tänka tillbaka på när jag började springa i våras. I april sprang jag som längst 1km i ett streck, sen dog jag, så det är en riktigt bra utveckling om jag själv får säga det. Mina nya skor var lovely!! det var mycket enklare att försöka springa på framfoten i dessa än mina gamla. tror att jag förbättrade min hastighet på denna rundan dessutom. Tänk att jag har blivit en löpare. Tack för det Linnea!!

Och ett stort tacka till alla er andra som motiverar och inspirerar mig!

1 kommentar:

  1. Det är så galet härligt att läsa Ninni!! Snart tar vi en tur ihop!! Och jag tycker verkligen du ska anmäls dig till veberödsrundan och iform-loppet!!!

    SvaraRadera