tisdag 17 juli 2012

Ego

Idag har mina föräldrar varit gulliga och passat barnen så att jag kunde köra lite intervaller och cirkelträning. Det blev ett barfota pass. Hade lite svårt att motivera mig till att ge det lilla extra, så som straff för det fick jag köra en extra intervall.


Nu sitter jag i soffan och äter efterrätt och läser Runner's world, Coach woman. Inte så många nyheter men ändå peppande att läsa. Vill verkligen hitta ett nytt mål och komma igång lite mer med träningen igen. Det har varit ett par veckor nu med fullt schema så jag ser fram emot lite lugn och semester.


- Fru Svensson filosoferar

2 kommentarer:

  1. Åååå den tidningen vill jag med ha!! Finns den överallt eller mer välsorterade pressbyrån typ?

    SvaraRadera
  2. Mikael köpte den som present så jag vet inte, tror han köpte den på Coop forum. Så kanske någon butik med stor tidningsavdelning?

    SvaraRadera