lördag 21 juli 2012

Dip dye

Som vanligt så snurrar min hjärna lite lätt maniskt runt i enformiga tankar. Just nu funderar jag på att göra en dip dye men vet inte vilken färg. Tänkte bara köra topparna i någon rolig färg så kan jag klippa av det innan jag börjar jobba igen. Tror inte att min chef tycker att det är så passande att jobba med dip dye även om hon är väldigt öppen och förstående. Det känns som att man borde se lite seriös ut när man ska representera en myndighet.




Nå, vilken färg borde jag slå till på?
Mitt hår går lite åt koppar hållet så jag är lite skeptisk till rosa. Och frågan är om min snälla man orkar hjälpa mig? Han brukar ställa upp och platta, föna och locka håret men frågan är om han tar sig an uppgiften att bleka och färga det också?

1 kommentar:

  1. Jaaaa det är så snyggt!!!! Orange och rött tycker jag!!

    SvaraRadera