torsdag 5 juli 2012

Shopping

Måste säga att jag tycker att lindex blir bättre och bättre med åren. Har hittat flera plagg som jag är sugen på att testa. Som vanligt har jag redan tröttnat på sommarkläderna och längtar efter höstfärger. Som vinrött, tur för mig att vinrött är en av höstens stora färger.
 Skulle gärna ha en n skinnkjol eftersom min svarta numera ser ut som ett tält. Men jag är lite känslig med kjolar just nu, tycker att de flesta är för korta. Är man 32 år vill man inte visa sin punani..
 Den här verkar vara lite för kort för mitt bästa. Varför görs alla kjolar och klänningar så korta?
Det måste väl vara fler än jag som vill se respektabla ut?
Jag kan inte komma till jobbet i kortkort och urringat, det passar inte när man jobbar på en myndighet.
 Mycket vinrött. Jag älskar dessutom bekväma plagg, gärna i jearsy så att man kan röra sig.
 Men denna kjolen är iaf tillräckligt lång, frågan är bara om mönstret gör min rumpa dubbelt så stor?
För det vill jag inte heller.
 Och ett par snygga shorts hade jag gärna velat ha. Inga hotpants utan shorts.
Det kryper i kroppen på mig och jag vill bara shoppa shoppa shoppa men jag försöker vara taktisk och spara mina pengar. Hoppas att de ska sätta ner den ljusa skinnjackan på zara lite till, vill verkligen ha den. Sen har juh lindex ett samarbete med Missoni som jag nämnt tidigare och det är jag väldigt nyfiken på. Och som alla som känner mig vet så har vi juh halva reapriset på Åhlens som är världens bästa tillfälle att fynda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar