torsdag 24 november 2011

Idag blir dottern dottern tre månader. Tiden går för fort. Jag hinner inte njuta så mycket som jag hade velat för det finns så många måsten som måste göras. Önskar att vi hade tid att bara vara här och nu hela tiden. Snart kommer hon inte lukta bebis längre.

På tal om tiden så har vi nu varit ifrån min man i över en vecka. Känner mig stolt och stark som klarat det utan ett enda sammanbrott. Vi har haft en fantastisk vecka och det har varit skönt att få rå om sig själv. Har behövt den här ensamtiden men nu längtar jag efter min man!! När jag ser honom och kommer få hålla om honom så kommer jag nog aldrig släppa honom igen. Imorgon. Äntligen.

Och om en månad är det julafton!! Jag har varit iväg och köpt småsaker till sonens kalender. Ska bli spännande att få uppleva julen med honom nu när han blivit så stor.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar