onsdag 2 november 2011

Spegelbild

Jag trivs inte med mig själv längre. Shoppar nya kläder för att dölja min kropps förfall. Mina lår ser ut som polkagrisar med alla bristningar. Usch. Jag vill så gärna börja träna men jag vet inte vad. Svårt att träna pass eftersom min man jobbar på schema och inte kan ta barnen varje tisdag till exempel. Jag har till och med funderat på att jogga!!! Men det får man juh inte. All träning jag gillar är med mycket stötar och hopp. Långpromenader är det enda jag kör just nu. Och avhållssamhet, från godis på vardagarna. Är skiträdd för att börja med preventivmedel, tänk om jag blir ännu större?!
När man har större storlek på bredden än på längden i jeans så känns livet tragiskt, och det har jag nu. Sen att jag har små taxben är juh inte heller så kul, men tjocka små taxben gör det inte bättre!!

Man kanske borde bli pro-ana?!
Nä, nån jäkla ätstörning tänker jag inte få!! Får väl börja med två promenader om dagen istället. Åhh va bitter jag blir på mig själv för att jag är så utseendefixerad! Hur ska jag kunna vara en bra förebild för min dotter?!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar