lördag 19 november 2011

Snälla tomten del 2

Såg ett modereportage med snygga läderflugor i och kollade genast upp dem på hemsidan, American aperal är det som säljer dem. Riktigt snygga är de och kommer i en mängd olika färger, min favorit är nog denna knalligt rosa. Hade varit så snyggt till en svart outfit. Om de finns i deras butik i Sthlm så ska den bli min i mellandagarna!!
Sen är jag väldigt svag för fotbollsstrumpor också. De gör de flesta tråkiga dagar lite extra roliga. Plus att de håller fötterna varma och goa. Tror ni att man kan önska sig en sån här killer body av tomten?
Det är en sorg att min kropp aldrig kommer bli så läcker att jag kan använda hotpants och komma undan med det. Så blir det när man har taxben (och inte orkar gå på dieter och bo på gymmet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar