tisdag 29 november 2011

Jag slog till

Idag bestämde jag mig, betalade ett årskort på gymmet. Förra veckan köpte jag bara ett prova på kort för att säkert veta att jag ville börja träna. Det vill jag. Jag känner redan efter bara tre gånger på gymmet att min kropp mår bättre. Min hållning har blivit bättre. Idag kunde jag dessutom köra lite extra repetitioner på en del maskiner och fem minuter extra på cykeln. Träningen anpassas efter dottern, eftersom hon är med mig på gymmet så får jag sluta när hon inte tycker att det är underhållande. Idag somnade hon så jag passade på. Ska hoppa in i duschen nu och sen åka och hämta sonen. Tänkte ta en långpromenad i eftermiddag med hunden och barnen. Älskar att gå promenader på kvällarna nu när alla pyntar så fint, det är så mysigt att se alla lampor ute i trädgårdarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar